23 de febrer 2007

Caragols? jo vull bistec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Una gosseta té les seves necessitats, aquestes són molt simples: mimos, menjar, beure, caminar i jugar. Tot es fantàstic a excepció del MENJAR, grrrrrrrrrrrrr, quina mania tenen a donar-me unes fastigoses boletes que ells anomenen pinso, quina cosa més fastigosa i amb malt gust. Jo, si no ho tinc mal entes, soc una animal carnívor, que vol dir aixó: DONCS QUE M'AGRADA LA CARN CARNNNNNNNNNNNNNNNNNN, o es que no sabeu el que es??????. En un trosset d'aquesta pel·lícula estan fregint unes costelletes de be que vaig arribar a imaginar-me que serien el meu preciat dinar. POS NO, una altra vegada el coll....... de pinso fastigós, que se'l mengin ells aquesta asquerositat. Jo vaig creure que anat a Lleida seria com una festa major, però res de res, paciència.
Llepadetes.