24 de maig 2006

Una tocadeta de coll......................




Fa uns dies el jefe va tenir un caprici, es va comprar un reproductor mp3 de la marca RIMAX, feia temps que hi anava al darrera i finalment, segons em va explicar, desprès de molt tombar mirar i remirar es va decidir per un reproductor de la casa RIMAX, concretament el model es el "Rimax MP3/MP4 M-Pathy". Ara ve la grossa, cert dia que va penjar la jaqueta de la cadira del despatx els meus ulls van veure aquesta andròmina que mig sortia de la butxaca i DIT i FET, vaig agafar-la amb la meva boqueta i em vaig distraure fent-li una bona rossegada fins que en vaig quedar ben tipa. Aquí deixo unes proves gràfiques d’aquest fet "tant divertit". Tinc que reconèixer que el jefe es va enfadar, però encara ho va entendre i la "bronca" es va quedar en quatre crits que em van espantar molt i para de contar.
La bona noticia es que ENCARA FUNCIONA, aquestos de la casa RIMAX fabriquen reproductors de MP3 a prova de bomba (i mossegades de gos).