20 de maig 2006

19 maig 2005 - 19 maig 2006

Dia 19 de maig de 2006, el meu primera any.
Si si!! aquí on em veieu ja fa un any que estic donant la murga. Val a dir que a casa dels jefes vaig arribar el mes d’agost de l’any passat.
Que podria explicar-vos, ha estat un any d’aprenentatge, encara recordo els jocs amb els meus germans a casa del Lluís, el primer dia que vaig conèixer als jefes i Pau, també a Noe i Nere, el primer dia a casa, els dies que vaig estar malaltona i el be que em van cuidar fins que em vaig recuperar, les llargues estones amb el jefe entrenant-me amb la pilota, els mimos de la jefa i Pau i moltes coses bones més.
Per això JEFES i PAU vull donar-vos les gràcies per aquest primer any de felicitat, US ESTIMO, una petonet-llepadeta ben gros/sa.



13 agost 2005: Recollida de Nona a Sant Roc (Sant Vicenç dels Horts)